Weg met de papierwinkel? Activeer uw account My e-Box en raadpleeg uw documenten waar en wanneer u maar wil.
> Wat is My e-Box?
My e-Box is een digitale, persoonlijke en beveiligde brievenbus waarin burgers officiële documenten van de overheid kunnen ontvangen. De RJV, net zoals heel wat overheidsdiensten, gebruikt My e-Box om u uw rekeninguittreksels, uw fiscale fiches, enz. op te sturen.
> Waarom moet ik My e-Box activeren?
Door uw account My e-Box te activeren, zal u snel verwittigd worden als er een brief in uw mailbox My e-Box toegekomen is. Het zal ook gemakkelijker zijn om al uw administratieve documenten op één en dezelfde plaats terug te vinden. Zo zal u een belangrijke brief niet meer moeten zoeken tussen al uw 'papieren'. U zal op die manier al uw documenten in uw mailbox My e-Box ontvangen.
> Hoe kan ik My e-Box activeren?
- Ga naar www.myebox.be
- Klik op 'Open My e-Box' en log in via itsme ®of met uw elektronische identiteitskaart en uw pincode (via een kaartlezer).
- Voer uw e-mailadres in om verwittigd te worden wanneer er nieuwe documenten in uw My e-Box beschikbaar zijn.
> Hoe weet ik dat ik nieuwe documenten heb?
Wanneer u uw account op de site My e-Box activeert, moet u een e-maildres op uw profiel invoeren. U ontvangt een bericht op uw ingevoerd e-mailadres van zodra er een nieuwe publicatie in My e-Box beschikbaar is.
> Ik heb problemen om toegang te krijgen tot My e-Box. Hoe moet u te werk gaan?
Neem contact op met de Service Desk van het DG Digitale transformatie.
- Via het contactformulier (u moet inloggen via eID, token of itsme®)
- Op werkdagen: telefonisch tussen 8u30 en 17u00 via 02 740 74 74 (selecteer optie 5 in het menu)
Heeft u nog vragen over het gebruik van My e-Box? Raadpleeg de FAQ op www.myebox.be > FAQ